blt sandwich


Ik kook heel graag, maar toch net iets liever als 't niet voor mij alleen is. Dat is zeker zo sinds de vaatwasse
r het begaf.
't ding was nog geen drie jaar oud en nauwelijks gebruikt, je snapt wel dat ik ervan baalde.
Bij Whirlpool, de makers van het kreng, vond ik geen begrip.
Voor 90 euro zou een mannetje eens komen kijken wat er aan scheelde, voor nog eens 90 euro zou hij later dan terugkeren met het (uiteraard ook nog te betalen) vervangstuk. Tenminste als het al te vervangen was...
Ik koop nog liever een nieuwe, bij de concurrentie, van mij hoeft Whirlpool nooit nog een cent verwachte
n.
Bon, 't begint hier meer op een consumentenprogramma te lijken, over naar de orde van de dag!
Mijn lief, foodblogger: de witte truffel (hij weer) leerde me blt-sandwiches maken. In 5 minuten heb je eten op tafel zonder daar noemenswaardig veel voor vuil te moeten ma
ken.
Op een geroosterde boterham smeer je een laag mayo, daarover sla en krokant gebakken bacon (fijngesneden) en tomaat.
Omdat tomaten uit de winkel nauwelijks meer zijn dan smakeloze waterzakken heb ik er zelf gezaaid. Redelijk laat op het seizoen, dat wel. Veel moet ik er niet van verwachten, tomaten doen het niet zo goed in ons klimaat. Een serre zou uitkomst kunnen brengen, maar eerst moet ik investeren in een vaatwasser... zucht.


Reacties

  1. Een vaatwasser is toch niet nodig? Ik doe mijn afwas altijd zelf en het is 1 ecologischer, 2 economischer en 3 PROPERDER!
    Ga maar voor de serre! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lol, je bent 4 nog vergeten: vervelender!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten